Top Modell, säsong 11

Datum: 2009-01-07 Tid: 17:54:55




Tyra Banks, före detta toppmodell och numera skådespelerska och producent, är på jakt efter nästa stora toppmodell. Tusentals videoband från hoppfulla unga tjejer har tittats igenom och ett antal lyckliga finalister har valts ut för att komma på intervju. Endast 13 tjejer väljs sedan ut och får bo tillsammans i ett lyxlägenhet i New York. Nu är det upp till dem att göra sitt yttersta för att imponera på Tyra och den övriga juryn. Den som klarar det bäst blir Tyras nya stjärna!

Ingen missade väl säsongens första avsnitt av nya "Top modell 11" igår?
Tänk att det redan har gått så många gånger, kommer knappt ihåg de tidigare vinnarna?
En utav modellerna under alla dessa säsonger har satt sin spår, den spralliga, snygga pojkflickan Eva. Hon var grym, höll på henne hela vägen, och visst var det hon som tog hem segern också =)

 

Tyvärr så är jag alldeles för nyfiken av mig, så jag kommer inte kunna hålla mig från att kolla in alla avsnitten på Youtube el tanka hem dem =) Det gjorde jag sist....hatar att följa serier som bara sänder ett avsnitt i veckan, jag vill ha många i följd, tålamod, tålamod...det finns inte =)

Ska kolla på kvällens avsnitt och återkomma om vem som är min favorit =)
Glöm inte att kolla på Top Modell kl 20.00 idag ons, tyvärr så sänds det samma tid som Grammisgalan sänds på tv 4, hur kan man göra så???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback