Till minne av Heath Ledger

Datum: 2009-01-22 Tid: 22:51:39
Idag är det ett år sedan Heath Ledger hittades död efter en oavsiktlig överdos.



Heath Ledger i "10 orsaker att hata dig" - 1999.

Heath Ledger i "Patrioten" - 2000.


Heath Leger i "En riddares historia" - 2001.


Heath Ledger i "Brokeback Mountain" - 2005.


Heath Ledger i "Casanova" - 2005.



Heath Ledger i "The Dark Knight" - 2008.

Nu vet jag någon som sitter och dregglar när hon läser detta. Heath Ledger var nämligen min vän Helenas favorit slådis, vet inte om det hade att göra med hans utseende el hans sett att spela. =)
Denna sida är för din skull vännen min!
Bara för dig Helena!


Kommentarer
Postat av: helena

tack tack =) blev jag glad att läsa de gär inlägget :D åhhhhh!!! han va bra läcker =) hihi ja min absoluta favvo skådis, klart de va hans sett att spela ;) usch tänk att de har gått ett år nu!!! =/ kraaamen

2009-01-23 | 09:28:55
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback