Spinning Puls

Datum: 2009-01-15 Tid: 00:07:44
Ikväll har jag varit och tränat spinning Puls...så himla roligt, man blir så motiverad och lite tävlingsinriktad när man tränar det. Skönt att hålla koll på att man hela tiden ger järne, och inte sackar efter. Ger en enorm kick..... Datorn räknade ut att med min ålder så skulle min maxpuls ligga på 202, idag kom jag inte riktigt upp i den, men hamnade i allafall på det röda fältet, då min puls låg på 185 =) Och det är jag nöjd med, följde med hela vägen. Var rejält svettig och slut efteråt, men åh så skönt det var. Hade en grym instruktör som skrek och peppade oss till mcyket bra musik.Och det är viktigt tycker jag =) Imorgon blir det vanlig spinning, fanns inga lediga platser till spinning puls...men det är ju roligt att variera sig lite ibland.
Så idag fick jag ihop det till 3timmars träning, känner mig rätt så duktig.....



Minst 3 spinningpass i veckan har min träningscoach Magnus sagt till mig att jag ska göra =)

Kommentarer
Postat av: Magnus

2009-01-15 | 08:30:55
Postat av: Magnus

Japp, hårda tider såhär års! ;)

2009-01-15 | 08:32:15
Postat av: Anonym

Mmm...och bra går det...måste ju ha gått ner någonting den här veckan med all träning =)

2009-01-15 | 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback