Sista sänsongen för Prison Break

Datum: 2009-01-14 Tid: 23:54:51


Varför? En utav mina favoritserie som jag verkligen följer, som varende avsnitt slutar med att jag är sjöblöt av svett, för att jag blir så nervös....den är ju bara så sjukt spännande, och jag tröttnar aldrig. De skulle kunna göra hur många säsonger de vill och jag skulle fortsätta titta.

Tv-bolaget Fox berättar att efter vårens avsnitt så blir det inga flera =( Buhuuuu....Serien är inne på sitt slut nu och de vill avsluta när serien är på topp. De skriver också att de lovar en stark avslutning. Nu kommer jag inte kunna somna, utan bara ligga och grubbla över olika slut...och jag hoppas att det blir bra.

Jag får trösta mig med att C.S.I i allafall kommer att fortsätta , tyvärr utan skådisen Grissom...Men jag får väl klara mig utan honom då. Kommer väl någon ny och tar över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback