Saknar dig Baby........

Datum: 2009-01-19 Tid: 21:53:15


Idag är ingen bra dag....Känner mig ledsen och deppig eftersom min älskling har åkt ifrån mig igen. 130 mil norrut...och det kommer att dröja många dagar tills nästa gång vi får ses. Längtar redan! Känns så tomt och ensamt utan min älskling.



Till dig baby!

Jag ligger ensam i vår säng
och tänker på dig.
Dina armar runt mig
som jag saknar.

Den trygghet du ger
har jag aldrig kännt innan,
och du håller mig starkt
men varsamt i din famn.

Känslan av närhet
när din hud rör min
och vi ligger tätt ihop,
ändå känns det som vi är
för långt ifrån varandra.

Jag lyssnar
till dina andetag när du sover,
lugnt och fridfullt känns det
när du ligger brevid mig.

Jag behöver inga ord,
bara värmen och din närhet.
Jag blundar och önskar
att du var här.
Kom och sov brevid mig.



Min saknad efter dig =)

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära


Kommentarer
Postat av: Magnus

Åhh baby! Tack! Du är ju bara för söt... Hoppas min lilla prinsessa kunnat sova lite i natt iaf. Saknar dig också baby. Puss puss

2009-01-20 | 07:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback