Mojje lämnar Let´s Dance

Datum: 2009-01-14 Tid: 22:57:11



Mojje tvingas lämna Let´s dance pga sitt hjärta. Bröstsmärtorna efter fredagens uppträdande visade sig vara en hjärtinfarkt. De har sprängt ett blodkärl i hjärtat, berättar han från Karolinska sjukhuset direkt efter operationen i går kväll.
Det var efter att ha framfört sin vals som Mojje i fredags plötsligt drabbades av svåra bröstsmärtor och föll ihop bakom scenen.
Men kollapsen, som flera läkare bedömde berodde på stress och panikångest, var i själva verket en hjärtinfarkt.
- Jag fick en hjärtinfarkt efter att jag hade dansat. Jag trodde först, precis som många andra, att det var andningsastma eller någon form av stress och panikångest.
-Jag mår förhållandevis bra...




Niclas Wahlgren ersätter sin sjuke vän i "Let's dance". - Det ska bli superkull Jag ska dansa så bra jag kan på fredag, för Mojjes skull


Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj, den här sidan blir verkligen bättre och bättre! Inte nog med alla modetips, (som jag tyvärr inte kan ta del av då jag är kille). Utan nu har även sporten kommit fram och även en medicinkurs. GRYMT! Och till helgen blir det handboll? ;)

2009-01-15 | 08:35:12
Postat av: Anonym

ska kanske börja skriva lite modetips för killar också, som du baby kan få ta del av =)

Jasså såd et blir handboll i helgen, spännande =) Hihi...el inte =)

Medicinkursen var bra va?=)

2009-01-15 | 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback