Lite shopping.....

Datum: 2009-01-16 Tid: 22:43:11
Har haft mamma på besök hela veckan...Toppenmysigt. Vi har tagit långa morgonpromenader för att bränna bort lite av det jag har för mycket av. Vi har varit ute och käkat lunch varje dag, min kära mamma betalade och bjöd så klart =) Tack mamma! Hon har varit och handlat och sett till att jag har haft middag (lågkalorimat) på bordet när jag har kommit hem efter veckans all träning. Och på kvällarna har vi mest tagit det lugnt, kollat på tv o film, legat på varsin ände av soffan och läst varsin bok, plus mycket, mycket mera. Eftersom att hon är så snäll och levt efter mitt schema denna vecka, mycket träning och fettsnål mat så köpte jag hem en semla till henne som hon fick mumsa i sig alldeles själv en kväll.



Och idag fredag bjöd jag henne på 1 tim fotvård på Salon Noomi på torget...Hoppas att hon uppskattade det lika mycket som jag har uppskattat att hon har varit här =) Älskade mamma!

Lämnade av henne på centralen idag, hon skulle ta bussen hem till Bollnäs som gick klockan 13.00. Och eftersom min Magnus kommer hem idag, så ringde han och bad mig köpa linsvätska...Det skulle han inte ha gjort för då var jag ju tvungen att springa en vända på stan, och som alltid kan Linda inte hålla i sina pengar, el pappas pengar ;)

Gick in på BikBok en sväng och där köpte jag mig ett par tights och en vit topp, allt som allt blev det bara 349:- =) som hittat!



Vit top, inte så snygg på bilden, men grym på...snygg även till våren o sommaren, endast 199:-



Läckra svarta, blanka tights....129:-

Hämtade min älskling på arlanda idag. Han landade kl: 17.20 och då blev det raka vägen hem till spisen. Till middag lagade vi tacos =) Mmmm
Satte oss framför tv´n och tittade på kvällens Let´s Dance.
Åh så skönt att ha honom här igen, har saknat honom så, min baby....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback