Långpromenad i Bollnäs

Datum: 2009-01-05 Tid: 18:12:03

Idag tog jag och Magnus en långpromenad på morgonen....Man känner sig ju inte direkt i toppform efter julen och allt frosseri. Haha...i toppform känner man väl sig kanske inte i annars heller =) Men, men det är värre nu, men det får det vara fram till nyår. Sedan är det nya mål som gäller..... =)

     

     

   

Älskar vintern och snön när det är så här vackert ute....tyvärr så älskar jag inte kylan lika mycket, usch idag var det 12 minus ute...Brrrr!
Efter promenaden så passade vi på att sola idag igen, måste få lite färg till Nyår i allafall..Känns lite roligare då, speciellt när man ska klä upp sig lite osv. Visst är det normalt att vara blek och så vid vintertider, men så funkar inte jag, känner mig så mycket snyggare och piggare med lite färg.


Resten av dagen tillbringade vi hemma tillsammans med mamma & pappa...ville inte gå ut i kylan igen.

Imorgon bär det iväg till Skövde, så då väntar ca 6 tim i bil =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback