Elle Galan Vinnare 2009

Datum: 2009-01-18 Tid: 00:13:53


Här har ni vinnarna i alla kategorier för ELLE GALAN 2009!


Årets bäst klädda kvinna
Lykke Li

Årets bäst klädde man
Håkan Hellström

Årets internationella deisgner
Luella Bartley

Årets bäst scen- och festklädda
Carina Berg

Årets modedesigner
Fifth Avenue Shoerepair

Årets modell
Sara Blomqvist

Årets stylist
Robert Rydberg

Årets hederspris
Marageta Van Den Bosch

Årets H&M stipendiat nykomling
Noir & Blanc

Årets H&M stipendiat hållbarhet
Nudie

Årets modefotograf
Marcus Ohlsson

Årets hår- och makeupartist
Fredrik Stambro

Årets blickfång
Lars Wallin

Jag undrar när jag ska få gå på den här galan och kanske få vara nominerad i kategorin "Årets make up artist", men det lär väl aldrig få hända.
Varje år är det ju en kille som vinner. Förstår inte varför de är så populära. Visst nu är ju Fredrik väldigt duktig på det han gör.
Men vi tjejer har ju tyvärr ingen chans. Kommer ihåg när jag jobbade med min killkompis Jerrie på make up store, då ringde det kvinnor till butiken och bad om att speciellt bli sminkad av honom. För att han är gay så trot alla att han e så grym, inte för att han inte är det, men bara själv grejen.
Det är lika med frisörer. Alla stora frisörer som vi har i Sverige och även utomlands är killar, det är de som lyckas...Orättvist tycker jag.
Men fortsätta drömma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback