Beslutångest

Datum: 2009-01-26 Tid: 10:36:35
Usch och fy vad dåligt jag har sovit i natt, har legat och grubblat och funderat på allt möjligt så det tog tid innan jag somnade. Och under natten har jag vridit och vändit på mig hela tiden. Känns lite jobbigt just nu, har nämligen beslutångest, vet inte vad jag ska göra el vill göra.

Är fortfarande kvar hos mor och far i Bollnäs, och här öser snön ner för fullt, så att ta bilen hem till Sthlm känns inte som något alternativ, vill inte köra själv i 3 tim när det e snömodd på vägarna, och halt. Men då blir jag ju utan bil i Sthlm och det är ju inte så bra om nu Magnus har tänkt sig att komma ner i helgen. Det är ju inte heller bestämt än. Om jag ska åka upp och hälsa på honom i Luleå, trodde att han kanske skulle bli glad om jag gjorde det, han har låtit så deppig nu i hela helgen. Men han verkar inte heller veta, han har fullt upp i skolan och med träningen så jag vill ju inte komma upp och sno en massa tid av honom, el störa. Plus att han sover i en ca 90 cm stor säng och det blir ju rätt trångt om man är två.
 Hade bara varit så skönt att få lite mera tid tillsammans än fre-sön, känns ju bara som om han hinner landa så ska han åka igen. Visst det är väl bättre än ingenting alls, men just nu känner jag att jag skulle vilja tillbringa mer tid tillsammans med honom. Samtidigt som jag också borde fokusera på min träning och viktnedgång. Usch jag blir bara så ledsen när jag tänker på allt, känner mig förvirrad och allmänt nere idag. Funderar på att ta på i.poden med en ljudbok och bara gå ut och gå, i timmar. Få tankarna på annat och tänka lite....


Har också räknat ut att det är ca 50 dagar kvar tills Magnus praktik är, livet känns så orättvist ibland, när är det våran tur att få leva tillsammans på heltid. Skulle verkligen vara rätt tid nu efter 1 år tillsammans. Blir så trött och deppig av att ha det så här. Saknar honom så hela tiden, vill inget hellre än att alltid ha honom nära.



Så känner jag just nu.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby... vi ska nog lösa att du kan komma hit ska du se. Och du varken stör eller tar någon tid av mig! Jag älskar ju dig baby och lägger ju min tid på dig naturligtvis om du kommer hit. Puss puss puss

2009-01-26 | 20:30:34
Postat av: Linda Sundberg

Du är världens bästa, vet du det? =)

Älskar dig också...så sjukt mycket!

Puss Puss Puss

2009-01-26 | 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback