Top Model

Datum: 2009-02-04 Tid: 22:35:49
Elina fick lämna kvällen Top Model


Då var det Elina som fick lämna kvällens Top Model...Juryn tyckte att hon hade för hård attityd, inte kunde släppa loss riktigt trots att hon bara är 18 år. Plus att måna designers inte ville boka henne pga alla hennes tatueringar, de menar att folk kommer titta mer på tatueringarna och glömma av kläderna. Vet inte om jag håller med om det, man är väl antagligen där för att kolla på en modevisning full av kläder och inget annat.
Tråkigt tycker jag, Elina var nämligen en utav mina favoriter, annorlunda utseende och blev snygg på bild, men tydligen så höll inte Tyra och juryn med mig...Fattar inte hur de kan ha menlösa, blyga och fula Marjorie kvar, och att Elina fick åka mot henne.....Så nu hoppas jag att Samantha el Analeigh vinner!!!! Så snygga!!!

Analeigh Photo 10

Samantha Photo 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback