Utan Madonna biljetter =(

Datum: 2009-02-09 Tid: 13:07:30

Det blev inga biljetter över till mig, till Madonnas konsert på Ullevi i sommar.......
Ingen rusning till biljettföräljningen hos ticnet stog det på nätet idag. Vad är det för skitsnack, jag har suttit ute sen klockan 09.00 i morse för att köpa biljetter på ticnet.se. Men efter mycket väntan så kom det upp att alla biljetterna till konserten var uppbokade. Det tråkiga är att det redan finns en massa biljetter till försäljning på blocket.se, där en massa andra företag har köpt på sig massor av biljetter och säljer dem nu till höga över priser. Synd tycker jag....så nu vet jag inte hur jag ska göra, köpa ändå genom något annat företag el skita i det? Det är ju frågan, det hade ju varit stort att se henne live någon gång i livet. Känns som om det inte kommer att komma så många flera tillfällen än denna. Hon är ju trots allt över 50 år Madonna.

Biljetterna till Madonnas konsert i Göteborg var flera timma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback