SÖNDAG

Datum: 2009-02-08 Tid: 19:47:49
Morgonpigga Linda det är jag det....Och Morgontrött Helena det är hon som älskar att sova =) hihi....har alltid träffat en människa som är så trött som min kära vän Helena, fick hon välja så skulle hon sova dygnena runt, kanske skulle hon villa kolla lite på tv i mellan åt....Kronisk trötthet tror jag att det finns en sjukdom som heter, tror nästan att Helena lider utav det....=( Not good! Hennes nya smeknamn är "Trötter".



Pigg som en...ja jag vet inte vad klev jag upp strax innan klockan 09.00 hoppade in i duschen, sminkade mig och gjorde mig  ordning...Vågade inte väcka Helena, hade aldrig fått upp henne ändå. Någon timme senare, ca 1.5tim så skrämde någonting upp henne...=)
Då var det dags för frulle och och att packa för henne, hon åker tillbaka till Bollnäs idag med tåget som går klockan 16.16.
Men först ville hon på stan igen =( för att shoppa ännu en till väska...man kan aldrig få för många väskor påstår hon...Lite som jag när det gäller skor =)
Den här gången blev det en mycket snygg, lite annorlunda väska från en utav mina favobutiker i Soukgallerian.
Käkade lunch på Coffehouse by george inne på Soukgallerian.

Jag åt räksallad med ägg och avokado och Helena åt kycklingsallad.
Hann med en snabbfika innan det var dags för Helena att stiga på tåget och åka hem till kalla Bollnäs med all snö. Tydligen har det snöat sjukt mycket där uppe i helgen, flera dm....och här i Sthlm är det helt bart på backarn...Snart vår! =)

Då var man ensam hemma igen....
Så vad händer ikväll då?
Hmmm...kommer nog att sitta framför datorn en del, kanske kommer jag att läsa lite, planera mat/träning för kommande vecka, kanske kolla en film el inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback