Söndag.....

Datum: 2009-02-25 Tid: 18:11:46
Då var det söndag, och jag blir fortfarnade inte bättre i min förkylning eller vad det nu är plus att jag ramlade i mamma och pappas trappa igår och skadade ryggen väldigt illa, fick ena trappsteget under skuldrorna och andra i svanken, aj vad det gjorde ont.... Så nu är det inte bra för stackars lilla mig.....



För att piggna till lite så bestämde jag träff med Helena och Fia på Krokanen i Bollnäs.
Där satt vi i 2 timmar och bara snackade en massa skit och gottade oss.
Det var trevligt, Fia träffar man ju inte så ofta så det var ju roligt att hon också var uppe samtidigt. Det får vi ändra på snart tycker jag.


Det märks verkligen att man har blivit äldre, när man var yngre hade man massor av kompisar som man lekte med, men ju äldre man blir ju färre blir dem. Känns som om man glider ifrån många, kanske växer ifrån varandra....Vet inte, men min mamma sa att så blir det när man blir äldre, man har några få som verkligen bryr sig om och de andra är mer ytliga, man hälsar på dem när man ser dem på stan typ, frågar lite vad de gör nu för tiden osv för att vara trevlig. Det är ju i allafall skönt att veta vilka ens bästa vänner är.....






Vet inte vad det är för fel på mig idag, sitter mest och petar i maten, först på cafét där vi käkade lunch och fikade, jag är mest törstig. När jag kom hem hade pappa lagat tapas, det som är så gott, ca 12 st smårätter, men det blev inte mycket jag åt utav det tyvärr. Så typsikt, han som gjort det för min skull....Jag som älskar mat, men nu smakar ingenting...jag håller nog på att bli allvarligt sjuk=(



Klockan 17.00 så satte vi oss i bilen, min snälla pappa körde nämligen hem mig till Sthlm ikväll och väntar på mig imorgon när jag ska jobba för att sedan åka upp till Bollnäs igen, jag & han.

När vi kom hem till Sthlm frös jag så mycket, så jag tog ett bad, bäddade ner mig i soffan och kollade på film med pappa, som jag tyvärr inte orkade se klart plus att jag måste ha mina 8 tim sömn för att orka jobba imorgon.



Här i sthlm har det snöat massor, ca 1-2dm....mysigt! Men vart tog våren vägen?


Kommentarer
Postat av: helena

ja de är så sant de du skrev om vänner! krya på dig och hoppas de går bra att jobba imorgon gums! höres på fredag.. kramen

2009-02-25 | 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback