Odd Molly

Datum: 2009-02-10 Tid: 19:15:24
Nu har Odd Molly fått in lite smått och gott inför våren. Mycket beigt, natur, ljusrosa och lila toner.

thumb
thumbthumb

Handvärmare/Torgvantar

thumbthumbthumb
thumbthumbthumb

Linne som går att ha som nattlinne samt till ett par snygga jeans el leggins till sommaren

thumbthumbthumb

Tunikor i somriga färger är något som alltid går hem


thumbthumbthumb
thumb

Mina Favorittoppar/klänningar...De är bara så fina, jag har själv den blåa ;)

thumbthumbthumb

Någon utav de här jackorna vill jag ha i vår, funderar på den gråa el rosa, el kanske den röda skulle vara snygg??
Hmmm...svårt...Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: helena

hehe du och dina jackor :D :D men den grå va snyggast, men du köper väl den rosa =D

2009-02-11 | 18:57:22
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: Linda her self...

Jag vill ha dem alla tre...men det lutar åt den grå, eller vi får se...rosa e ju snyggt till sommaren....

2009-02-11 | 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback