Melodifestivalen

Datum: 2009-02-14 Tid: 17:43:58

Ikväll är det deltävling 2 och de befinner sig i Skellefteå. De som är med och tävlar ikväll är:

Foto: C-J Söder, SVT
Show me heaven

Lasse Lindh och Bandet, Foto: Carl-Johan Söder
Jag ska slåss i dina kvarter

Jennifer Brown, Foto: Carl-Johan Söder
Never been here before

Foto: Carl-Johan Söder
1000 miles

Foto: Carl-Johan Söder
Kärlekssång från mig


It´s my life

Foto: Carl-Johan Söder
What if

Måns Zelmerlöw, Foto: Carl-Johan Söder
Hope & glory

Jag tycker själv att det är riktigt coolt att Lili & Sussi ska ställa upp med en riktig 1980-tals nostalgilåt....Kommer ju själv ihåg när man stog framför spegeln med ett hopprep och mimade till "Oh Mama" och "What´s the colour  of love" mfl. Jag bara älskade dem...de var mina idoler nr1 när jag var liten, ville se ut som Lili osv. Haha...
Säkert många tjejer som känner igen sig =)
Kommer ihåg att de jobbade på en kosmetikaffärer här i Sthlm på 80-90-talet, och då var jag där och bad om deras autograf, jag hade då sån tur att min andra idol Anki Bagger var där i samma stund och passade då på att få hennes också. Snacka om att jag var lycklig den dagen. Tror att den finns kvar i en kartong uppe på vinden hos mamma och pappa.



Tror att det kan gå riktigt bra för Måns Zelmerlöw ikväll, han är ju en flickfavorit.
Markoolio gör barnpop så han tycker jag kan ställa upp i Lilla Melodifestivalen, där han hör hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback