MelodiFestival Start Lördag 7/2

Datum: 2009-02-02 Tid: 18:07:30





Deltävling 1 i Göteborg:

1. Nina Söderqvist - Tick tock
2. Jonathan Fagerlund - welcome to my life
3. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
4. Scotts - Jag tror på oss
5. Emilia - Your my world
6. Alcazar - Stay the night
7. Caroline af Ugglas - Snälla snälla
8. Marie Serneholt - Disconnect me



SchlagerFan som jag är, så kommer jag att sitta framför tv´n varje lördag och följa Melodifestivalen. Lovar att hålla alla er som är intresserad uppdaterad.
Det är ju tråkigt att man inte har någon artist längre som man sammarbetar med, så man kan få följa med och sminka. Hade ju såååå roligt år 2007 när jag jobbade med Elin Lanto och fick vara med två gånger....ett minne för livet....och vilka fester!!! =)

Kommentarer
Postat av: helena

du och jag och melodifestivalen på lördag och din goda hemlagade mat =D

2009-02-02 | 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback