Lördag

Datum: 2009-02-25 Tid: 17:55:28
Hade besök av Helena och Kris igår, de kom ner till Sthlm för att gå på konserten med Ac/Dc. De blev inte så långvariga, de kom på fre och på lör skulle de hem igen. Kris ville hem till snöiga Bollnäs och till hans andra el tredje älskling =) Sin skoter...=) hihi....killar och deras prylar, att de aldrig växer upp....suck.....
Vi kom iväg runt klockan 10.00, jag körde första biten, till Gävle bro, där bytte vi förare, Kris fick köra den tråkiga vägen...som även Magnus alltid får göra. Biten mellan Gävle och Bollnäs är ju sååååå tråkig.



För mig blir det bara en  blixtvisit i Bollnäs, upp lör, ner till Sthlm sön kväll, jobba mån, upp till Bollnäs igen mån kväll, ner till Sthlm igen ons dag....En massa fläng, men det är ju så mitt liv ser ut....

I Sthlm hade det faktiskt kommit en hel del snö när vi vaknade....men det går inte jämföra med Bollnäs som har ca 4-5dm snö...så vackert, i stället för slask och blask som vi haft större delen av vintern här i Sthlm.



Ikväll blev det middag hemma hos pappas bror och hans familj, som bjöd på en mycket god middag, älgstek med potatisgratäng, sås och fetaostsallad, mycket gott, Vi var även där för att fira farbror som har gått och blivit hela 34 år gammal och lill tösen Julia som blivit 7 år, shit vad tiden går fort.



Självklart så blev det Melodifestivalen ikväll....Jag hade redan valt ut mina favoriter innan jag ens hört låtarna, E.M.D så klart och även söta 16-åringen Molly...Och vilka var det som gick vidare? Ja just det...det var just dem! Vad jag kan....

Foto: CJ Söder, SVTMolly Sandén, Foto: Scanpix


Foto: Scanpix

Foto: Scanpix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback