Jag ska resa bort.......

Datum: 2009-02-15 Tid: 21:41:27
Jag åker nämligen bort på jobb i några dagar from imorgon måndag, och kommer åter hem på ons kväll eller tor dag.
Ska ut till Skärgården, till Sandhamn för att göra ett fotojobb för "Oriflame". Bo på seglarhotellet Sandhamn i några nätter, lite lyxigt tycker jag. Bo och äta gratis samtidigt som man tjänar en massa pengar på att göra ett fotojobb.
I Love My Job!
På hotellet finns det både gym, relaxavdelning med pool, bastu, utomhus badtunna, softa restauranger osv...så jag kommer nog att trivas och ha det gott.
Återkommer så klart med bilder osv när jag kommer hem igen......




Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja du kommer säkert må jätte dåligt baby... ;) Det är du värd! Då kan du ju för övrigt skämma bort mig nästa helg:) Puss

2009-02-15 | 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback