Hemma i Sthlm igen =(

Datum: 2009-02-02 Tid: 18:31:39
Jag vill inte, Jag vill inte åka hem, vill inte åka ifrån min Magnus. Har ju haft det så bra och hur mysigt som helst uppe i Luleå, i hans lilla studentrum. Hade det inte varit för att jag måste hem och jobba och han måste fokusera på sitt plugg, sina tentor osv, så hade jag lätt stannat kvar, om nu han också hade velat det förstås? =) Men det tror jag nog, någon att komma hem till, någon som pussar honom hej då när han ska gå, som lagar mat åt honom (inte bara kycklingwok, köttfärssås el chili con carne), någon att sitta och äta med, någon att krypa ner i sängen med och somna brevid....

Flygplan

Klockan 10.00 idag lyfte mitt plan mot Sthlm, landade i Sthlm kl 11.05...skönt att det är så smidigt med flyg, att det går så fort osv. Jag var så trött, så jag slocknade innan planet hann lyfta och vaknade lagomt till landning. =)
Tog Arlanda Express hem och sedan t-bana så klart...Åh vad min väska var tung, fast jag plockat ur en del hos Magnus...På ditresan klistrade de på en orange liten lapp där det stog "Heavy" =) Hihi...och att mitt bagage vägde 24 kg =( Oooops....Man får bara ha 20 kg...Men de var snälla, så de sa inget. Måste lära mig att bli en bättre packare, det där går ju inte...Men det är alla hud/hår/smink-produkter som väger, och dem kan jag ju inte vara utan....

Bilden visar en överfylld resväska som någon försöker stänga.

När jag kom hem så blev det en lång promenad och sedan handlade jag på vägen hem...även det blev tungt, jobbigt att handla mycket när man inte har någon bil.
Och resten av em/kvällen har jag lagat lite mat, suttit framför datorn och då rinner ju tiden iväg.
Och nu tänkte jag lägga mig i sängen brevid lille Snuttan och läsa min nya bok "Marley & jag.
Marley och jag - Grogan, John

Och klockan 19.30 börjar säsongspremiären av "Halv åtta hos mig", på tv4, det gillar jag. Och klockan 21.00 på 5.an är det C.S.I NY..........En tv-kväll blir det för mig idag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback