Fredagen den 13:e

Datum: 2009-02-13 Tid: 14:45:40

Idag är det Fredagen den 13:e
Scary...än så länge har jag klarat mig ifrån otur, hoppas att det håller i sig hela dagen.


Idag tog vi sovmorgon, klev upp klockan 09.00...Båda funderade vad det är för fel på sängen, man blir så sjukt trött i den, sover så gott och vill aldrig kliva upp. En grym investering måste jag säga!
När vi skulle äta frulle så upptäckte vi att det var slut på havregryn, så det var bara att ta en promenad ner till centrum och handla, hann man bli ännu mera hungrig och då smakar ju frullen så mycket bättre.



Magnus fortsatte att ringa runt angående sjukgymnast praktik men utan några framgånger....
Så då beslöt vi oss för att åka en snabbis in till stan, köpa en ny duschslang eftersom den vi har gick sönder igår =(
Passade också på att käka lunch på Thai Café vid Gallerian. Jag åt kyckling med curry, cocosmjölk och cashewnötter och Magnus åt 2 rätter, kyckling i tandorikrydda och nötkött med limesås. Riktigt trevligt ställe, lite trångt vid lunchtid, men bra kvalité på maten.



Ikväll så ska Magnus och jag gå ut och käka på "Sonjas Grek" på Söder, bästa grekstället i stan tycker jag.
Vi har bokat bord där klockan 20.00 ikväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback