FREDAG

Datum: 2009-02-08 Tid: 17:49:04
Klev upp klockan nio som vanligt, man är ju en levande väckarklocka, samma tid varje dag.......Duschade och gjorde mig i ordning...Helena klev upp lite senare än mig. Och klockan 12.00 kom vi in till stan, åh vad jag hatar Drottninggatan....så tråkig, en massa folk, och bara en massa basic affärer. Men jag förstår dem som kommer från landet och inte är här så ofta att de vill gå här. Vi gick i allfall lite där idag. Helena shoppade lite, bla ett par skor, 2 par väskor och lite annat smått ocg gott. Själv så nöjde jag mig med en väska och ett par örhängen och ett nytt headset. Bra Linda!!! Duktig tjej, inte några kläder =)


Min Nya Väska, endast 130:- (de ska ju vara små väskor nu, som man ska hänga över axeln och ner på ena höften).
Snygg till våren över min skinnjacka, lämplig...den slipper bli så tung eftersom jag inte kan proppa den full med saker, mobil, bankomatkort, läppglans och mobilen sen är den typ full =)

Käkade lunch på Kungshallarna och där är det alltid lika mycket folk, vi åt kycklingfilé med ris och avokadocremé, mumma....
På vägen hem så handlade vi lite på Hemköp, ikväll blir det en soft hemmakväll. Jag & Helena, tacos och Let´s Dance.





I kvällen Let´s dance var det Hasse Aro som fick lämna..kanske var det lika bra det, han var ju inte så grym. Men hade hellre sett att Carl Jan el Kitty hade fått åkt hem....Men det är ju inte slut än ;)
Gick väl så där för min favo Laila Bagge, hon var duktig men inte lika bra som hon brukar vara =( Tur att hon får en ny chans att visa vad hon går för nästa vecka.

Laila och Tobias Foto: TV4

Någon som var grym ikväll var Magnus =) Vilka hötrörelser, och vilken stjärt =) Hihi...Snygga var de tillsammans i röda kläder, det lyste gala av dem =) Att en sån stor man kan röra sig så bra det är ju otroligt, så nu har jag höga krav på min Magnus när han och jag ska lära oss dansa salsa....Då du baby, då vill jag ha höfter och rumpa...

Magnus Samuelsson Foto: Linus Hallsenius/TV4

Morgan din Lilla söta pajas...han var lika grym idag, att han är så grym och dansa det kunde jag heller aldrig tro, en komiker som nästan aldrig kan vara seriös =) Men han e go och rolig...Om inte Laila el Magnus vinner så vill jag se Morgan ta hem allt, och det gör han kanske också med tanke på juryns poäng! Älskar låten de dansade till Aquarius från filmen "Hair".



Morgan Alling Foto: Linus Hallsenius/TV4

Något som chockade mig i kvällen program var Elisabeth, hon var ju grym. Vilka höftsnurrar för en tant i hennes ålder, kan ju inte tro att hon käkar hästmedicin, hon verkar ju hur frisk och kry som helst. Henne borde flera pensionärer ha som förebild. Upp och dansa med er gamlingar...

Elisabet Höglund Foto: Linus Hellsenius/TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback