en liten utmaning.....

Datum: 2009-02-27 Tid: 14:18:05
Fyra tv program jag brukar se:
Gossip girl, One Tree Hill, Prison Break, Desperate Houswives

Fyra saker jag gjorde i går:
Jobbade, mådde illa, blev irriterad, fick en ny kontakt

Fyra saker jag längtar till:
Min älskling, sommaren, värmen, viktnedgången avklarad

Fyra saker som står på min önskelista:
Resa, bli sambo med Magnus, åka utomlands, en massa pengar

Fyra saker jag avskyr:
Sjukdomar, avundsjuka, döden, idioter

Fyra saker jag tycker om att göra:
Shoppa, resa, umgås, mysa

Fyra saker jag åt i går:
Blåbärssoppa, skorpor, tonfisk, kycklingsallad

Tycker att alla ni som har egen blogg och som läser min blogg kan svara på dessa frågor på eran blogg också.
Skojigt! en liten utmaning.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback