Tandblekning idag igen =)

Datum: 2009-12-18 Tid: 00:08:45

Har jobbat några timmar ikväll, hade en tandblekningskund som ville få ett vitt leende innan jul. Och jag förstår henne, vem vill inte ha det?
Alla borde bleka tänderna, det gör så otroligt mycket när man ler med ett par kritvita tänder som blänker.
Det gick jättebra, tjejen (min kund) blev supernöjd och det är huvudsaken. Alla tjejer på salongen tyckte också att det blev såååå bra. Hoppas verkligen att flera kommer att nappa på det här med tandblekning nu, Beyond är verkligen grymma, underbara produkter att jobba med samt den bästa suport du kan få från Luke.

Efter jobbet så hade vi personalmöte, vi pratade om nya kassalagen som träder kraft år 2010, och lite annat viktigt. Hoppas verkligen att jag kan vara kvar på salongen, trivs riktigt bra med alla där. Synd att jag inte kan jobba med allt som jag vill bara....måste ju göra något mer än bara bleka tänder för att få in lite extra cash när jag inte har något frilansjobb. Vill lära mig att göra läppförstoring samt att ta bort rynkor, förstå vad bra även för mig själv. Då slipper jag oroa mig för att åldras som är en stor rädsla hos mig. Vill inte bli äldre, vill inte åldras, vill inte få slapp hud och få rynkor. Ska kolla upp det imorgon tror jag, tror att det är ganska stor efterfrågan på det, alla vill ju vara snygga idag.

Kom hem rätt sent, vi blev kvar rätt länge på salongen, så började jag packa inför jul/nyår åt både mig och Magnus. Passar på att ta med lite smutstvätt hem till mor och far =) Slog in resten av alla julklappar som jag har köpt, även presenten som pappa köpte åt mig som jag själv fick vara med att välja ;)

Idag är det 5 nätter kvar tills jag och Magnus får träffas igen, åh vad jag längtar! Vill inget hellre just nu än att krama och pussas med honom. Saknar honom såååååå!

Vi har bokat hotell idag till Magnus examen den 23 jan i Luleå. Vi åker upp tor den 21 jan för att städa ut Magnus lya som ska bes fre den 22 jan och sedan på lör den 23 så tar världens bästa pojkvän examen i sjukgymnastik! Det är stort så då tyckte jag att vi skulle lyxa till det lite med att bo på hotell under våran vistelse uppe i norr.
Vi tog så klart det finaste hotellet i Luleå, Elite stadshotell! Det ska bli jättemysigt och trevligt att åka upp dit och mysa, se min duktiga Magnus ta emot sin examen och vara färdigutbildad sjukgymnast efter många års slit av studier. Jag är så stolt och glad över honom...nu är det bara att hålla tummarna för honom i jan när han ska på anställningsintervju på Sats i Sthlm, hoppas att han får den tjänsten. Han är en utvald av 50 st, så jag håller tummarna och tror på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback