Fjärde Advent

Datum: 2009-12-20 Tid: 12:34:15

Idag är det fjärde advent!

Sov till kl 10.00 idag, åh så skönt det var. Det var länge sen jag sov så skönt och länge som i natt. Ville verkligen inte kliva upp, bara ligga kvar och slumra om.

Adventfrukost blev det bestående av risgrynsgröt och knäckesmörgås med julskinka...mums!

Jaha vad händer idag då i lugna Bollnäs? Funderar på om jag ska baka lite julgodis.....har även lovat mamma at färga bryn och fransar samt göra en pedikyr på henne i kväll.
Hade också behövt få lite friskluft, men det har ju kommit ännu 1 dm snö här och inga plogbilar är ute och jobbar. Jobbigt att gå med snö upp till knäna och bli blöt, kanske får bli 20 min i solariet i stället. Drömma sig bort till solen och värmen en stund. Synd att det är över efter 20 min bara....nästa år vill jag nog inte vara i Sverige över jul och nyår. Ska fråga Magnus om han är sugen att hyra en lya i Thailand el liknande nästa år. Slippa julhysterin, snön, kylan och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback