Julbak i Bollnäs

Datum: 2009-12-22 Tid: 11:17:27
Började dagen med att följa med mamma ner på stan för att hon ville ha smakråd och tips på julklappar till både pappa och Magnus. Men med det dåliga utbud som Bollnäs shopping har så blev det inte mycket handlat tyvärr. Tur att pappa och jag ska åka till Uppsala på tis. Tycker synd om alla bollnäsbor som måste göra sina julklappsinköp här, det finns ju ingenting.
Vid lunchtid så dök min kära och fina vän Helena upp, så vi tog en lunch på Nk. Helt ok ställe, börjar bli ganska trött på Café Krokanen så då kan det vara på tiden att prova något nytt när man är inne i stan.

Kvällen tillbringade jag i köket, bakade allt möjligt inför julen och mammas födelsedag. Det blev en mjuk pepparkaka, en snickerskaka, kokostoppar och en drömrulltårta.

Och på onsdag när Magnus har kommit hem så blir det lite julgodis som tex, knäck, chokladkola, Rocky Road mm.

Efter allt slit i köket så var jag rätt så trött, satte mig i soffan och läste några sidor innan det var dags att sova.
Sista natten jag sover själv, för imorgon kommer Magnus hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback