Tandblekningskurs

Datum: 2009-12-14 Tid: 20:44:28

Det blev sent i går, när jag hade nattat Magnus på telefonen så satt jag och pappa och pratade i ca 2 tim. Vi pratade om allt möjligt men speciellt 2 saker som tynger mig just nu. Skönt att ha någon att prata med när man är lite deppig och ledsen. Tur att man har den relationen med både mamma och pappa, att man kan prata med dem om allt och veta att de alltid ställer upp och stöttar mig i allt.

Idag var det dags för tandblekningsutbildning kl: 11.00 med Luke på Kungsholmen. Så f.r.o.m idag så är jag beyond tandblekare =)
Hade med mig pappa som modell, han hade perfekta tänder att bleka eftersom han både snusar och dricker kaffe. Vi får väl se om detta kanske kan få honom att sluta snusa när han fått så fina vita tänder.
Först började vi med den berömda boosten =) den som gör tänderna lite extra vita ;) I like! Sedan så var det på med protectorgelén på tandköttet för att skydda det mot skador av blekgelén. Och sedan var det blekgelé på 3*10 min. Resultatet blev lysande, riktigt vitt och bra. Är supernöjd med utbildningen och produkterna och hoppas att jag med lite marknadsföring ska komma igång med detta nu.

Åkte till Skärholmens C och käkade lunch, libanesiskt för mig som vanligt ;) de snälla grabbarna som jobbar där bjöd mig på dryck som vanligt och bad mig hälsa Magnus. Stammis or what? ;) Sedan gick vi i lite butiker, kollade lite inför veckans julklappsshopping....

Nu är pappa i väg och spelar musik med en gammal vän och själv ska jag krypa ner i ett varmt bad med min mycket spännande bok, slappna av lite innan det är dags att sova. För imorgon är det energi som behövs för att orka med allt spring i alla affärer och bära alla shoppingpåsar.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej!

FIn blogg.

Jag har en undran över vart du gick din tandblekningskurs??

Kungsholmen ser jag men vart??

Vad kostade det??

Är du nöjd med produkterna.

Maila mig.

2010-03-08 | 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback