En soft dag hemma

Datum: 2009-12-13 Tid: 20:06:03

Torsdag.....känner mig fortfarande bakfull, sjukt trött och sliten efter den korta med intensiva Tysklandsresan. Så idag bestämde jag mig för att inte gå utanför dörren. Åh det var så skönt! Bara se till att få en massa saker gjorda, svara på alla viktiga mail, kolla upp lite saker, beställa julklappar mm.
Efter många timmar framför datorn så tröttnade jag och dök ner i sängen framför tv´n och tittade på en massa serier. Såg säsongsavslutningen av både Gossip girl, One Tree Hill och Desperate housewives....och alla tre serien fick tårarna att spruta....snyft! Sitter man här ensam i sin ensamhet och tycker synd om sig själv....

Klockan 20.00 var det sista avsnittet av "mammas pojkar".............och där kom också tårarna. Jag tror kanske att jag är lite överkänslig idag men jag förstår verkligen inte hur grabbarna tänker. Alla valde helt fel!

Tim: vad ska han med den där 18 åriga pojkflickan Moa till, snyggare kan han ju få ;)

Bobby: Man ska inte alltid lyssna på mamma, en snobbig östermalmsbrud? vad ska han med henne till när han kunde få sköna, underbara, snygga och spontana Jane! Hoppas de ses på utsidan och hittar tillbaka till varandra.

Christian: Vackra och söta Victoria, min favorit från början men efter uttalanden som att jag är här för att bli känd, när jag kommer hem ska jag opera in silikon och vika ut mig och bli stureplansvärdinna mm. Trodde en kille på 30 år hade lite större krav och att min inte alltid ska gå dit k*ken pekar. Han kunde ha fått ett nytt liv tillsammans med underbara Martina, en underbar kvinna med både fötterna på jorden, som Christians mamma avgudar. Som ville ha barn, bygga hus och var redo för ett förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback