Det blir en innedag för mig idag

Datum: 2009-12-19 Tid: 12:26:52
Har sovit riktigt gott i natt, Snuttan har sovit vid mina fötter hela natten =) Har saknat henne när hon har varit här uppe i flera veckor nu.
Usch det var så kallt i morse, jag ville inte ens kliva upp utan helst ligga under täcket och mysa hela dagen.
Klev upp och käkade gröt och julskinkssmörgås till frukost med mamma och pappa, mmm så gott...julskinka på knäckebröd är ju så gott!
Går runt här hemma i myskläder och raggisar och bara mår, jag tänker inte gå utanför dörren idag. Det är 20 minus ute....så det blir soffan, täcket, boken och öppna spisen för mig resten av dagen ;) Gött!
Önskade att Magnus också kunde vara här i stället för att sitta uppe i Luleå och ha tråkigt, stackarn. Tur att det nu bara är 3 nätter kvar nu...åh vad jag längtar! Då har vi varit ifrån varandra 23 dagar....gissa om man är myssugen nu ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va gott med julskina!! jag skulle varit hos dig idag än och jobba =) en mysig innedag och läsa bok och äta gott är inte fel =) lite avis är jag ;)

2009-12-19 | 21:10:58
Postat av: helena

jag som skrev de tidigare inlägget =)

2009-12-19 | 21:11:48
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback