Tv-jobb

Datum: 2009-08-28 Tid: 16:40:34
Sov sjukt dåligt i natt, det tog tid innan jag somnade. Hela natten så svettades och frös jag om vart annat, hade feber. Vaknade innan klockan ringde, ställde om den och somnade om en liten stund.
Klockan 08.00 var det dags att kliva upp och göra sig i ordning för jobb.
Min älskling körde mig ut till Bromma till kl 10.00, där vi skulle filma idag (tv-inspelning), vi var ett litet team på 5 st.
Sminkade Louise som vanligt, snabbt och smidigt, och hon blev supernöjd och glad som alltid. Lättsam människa, tycker verkligen så bra om henne.

Strax efter 13.00 så kom Magnus och hämtade mig igen, skönt att bli hämtad när man är lite hängig och seg.
Åkte till Skärholmens C och käkade lunch, det blev libanesiskt som vanligt =) Mums, kolgrillad kycklingfilé på spett med bulgur och olika såser/röror.

När vi kom hem så softade vi tills det var dags att hotta upp sig lite inför kvällens planer =)
Kl 18.00 har vi nämligen bord på Sthlms bästa grekiska restaurang "Sonjas Grek" och sedan bär det av vidare till Kungens Kurva för att se bion "Beck- I stormens öga".
En riktigt mysfredag blir det.......

Kommentarer
Postat av: helena

hoppas du slipper bli sjuk och att är pigg hela helgen... ha en trevlig kväll och hoppas maten smakar och att filmen är bra =)

2009-08-28 | 21:22:50
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback