Tv-Jobb och Middag på Jimmy´s

Datum: 2009-08-23 Tid: 23:19:20
Fredag...dags att jobba igen! Idag var det tv som stog på schemat. Kl 10.00 så befann jag mig i studion vid Mariatorget, och kl 10.15 så var det dags för psykologen Louise Hallin att få smink och hår fixat utav mig. Trivs jättebra med henne, hon överlåter allt till mig, jag får så mycket beröm utav henne, riktigt roligt. Hon sa att hon inte kommer att klara sig utan mig, att hon vill ha min sminkhjälp jämt =) Bara att suga åt sig.....=)
Inspelningen gick jättebra, så kl 13.20 så var vi klara för dagen. Kort dag......i like!
Magnus kom och hämtade mig, skönt att slippa bära på allt smink, slippa slita ut axlarna och ryggen i onödan.
Var riktigt trött när jag kom hem så då käkade vi lite lunch och sedan kröp vi ner i sängen och sov lite middag.
Det gjorde även våran lilla Snutt ;)

  

När vi vaknade så var det dags att göra sig i ordning, kl 18.40 skulle vi möta upp Patrik & Line från Skövde. Käka middag på Jimmy´s Steakhouse.
Fast vädret var så där så bestämde vi oss ändå för att sitta ute på deras mysiga uteservering och gotta oss under tak och infravärme.



Jag var lite tråkig och enformig och beställde in ett säkert kort, kycklingfilé med klyftpotatis och chilibea...en stor favorit hos mig...den är ju så bra!
Hade en riktigt trevlig och mysig kväll med trevligt sällskap, god mat och dryck.



Kvällen fortsatte med en promenad ner till Gamla stan, där vi stannade på ett utav alla glasscafén och åt en varsin glass som efterrätt =) Mmmmm!

 

Det blev en rätt tidig kväll med tanke på att vi ska upp tidigt imorgon och köra upp till Bollnäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback