Tillbaka till verkligheten igen

Datum: 2009-08-17 Tid: 20:15:07

Då var det dags att börja jobba igen efter att ha varit ledig hela sommaren i stort sätt. Bara softat och njutit hela sommaren. Men nu är det tillbaka till verkligeheten och vardagen igen.
Skönt med en mjukstart, började jobba kl 12.15 på Östermalmstorg. Sminkade psykologen Louise Hallin och programledaren Linda Nyberg. Det var roligt att träffa dem igen efter sommaruppehållet vi har haft under sommaren från tv-programet vi spelar in just nu.
Eftersom båda är enkla att ha att göra med, och jag vet vad de gillar så gick det väldigt snabbt och smidigt att göra dem snygga till dagens inspelning. 1 tim och 15 min senare så hade jag gjort min arbetsdag =) det kallar jag mjukstart.

Skyndade mig hem och käkade lunch med Magnus innan jag sprang i väg till gymet för att köra ett styrkepass. Magnus visade mig några extra övningar som jag ska köra hemma också, de körde vi tillsammans när jag kom hem. Det känns hur bra som helst nu med träningen, skönt att vara tillbaka efter sommarens vila.

Ikväll jobbar Magnus natt igen så jag vet vad som väntar mig, en sömnlös natt igen. Men hoppas för guds skull att jag slipper det idag nu när jag ska upp 07.00 imorgon och ska vara på jobbet, i fotostudion kl 09.00 imorgon.

Nu väntar sängen och en proteinSmoothie och några avsnitt av serien "privileged" innan det är dags att sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback