Sminkjobb tis & ons

Datum: 2009-08-21 Tid: 15:26:23

Dags att jobba idag igen (tis), ska göra ett jobb med fotograf Jojje tis och ons. Presentationsvideos åt alla mäklare på mäklarbyrån "Karlsson & Uddare" som ska ligga ute på deras hemsida. Vi har gjort det förr, men nu är det dags för en uppdatering.
Började kl 09.30, och varje 45 min så kom det en ny mäklare som skulle få lite make up utav mig, sen in i studion och spela in, osv...så höll det på fram till kl 17.00 i dag.
Tyvärr så blev det en hel del dötid för mig, tur att jag har en bra bok med mig då, sitta och softa och läsa bok är ju rätt nice.
Var sjukt trött när jag kom hem....så det fick bli en lugn och skön hemmakväll tillsammans med my honey!

Onsdag så var det dags igen, 8 st nya mäklare. Vi blev klara lite tidigare idag, runt 16.00 så det var skönt.
Magnus jobbade mellan 13-22.30 så när jag kom hem så var det bara Snuttan som mötte mig vid dörren.
Var så sugen på sushi, så jag gick ner till centrumet och köpte med mig 8 bitar (avokado, rullar och lax) mmm, så gott!
Var så trött idag också, så det fick bli ett bad och några sidor i boken innan jkag kröp ner i sängen och tittade på några avsnitt av serien "Privileged".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback