Skövde here we come

Datum: 2009-08-12 Tid: 12:33:13
Sov till kl 09.00 när Magnus kom hem, då bytte vi plats, han kröp ner i sängen och jag klev upp. Städade klart hemma, satt en stund framför datorn, packade väskan inför semestern.
Kl 13.30 så väckte jag Magnus, då hade stackarn inte fått sovit många timmar, men det är dags att åka plus att han ska vända tillbaka tiden nu när han ska vara långledig.
Vi kom i väg strax efter 16.00 och min snälla pojkvän körde hela vägen ner till Skövde. Jag mådde inte så bra, så det var jag tacksam över.
När vi kom fram så hade Magnus päron grillat och gjort middag, så det var bara att sätta sig till bords och hugga in. Satt ute på deras altan/terass länge och bara pratade och gottade oss. Men sen orkade inte våran ögon längre så då var det läggdags.
Usch vilken jobbig natt, har sovit så dåligt både jag och Magnus...vi som ändå var toktrötta men det gick inte...sov en stund och sedan vaknade vi och så höll det på hela natten.....




Imorgon väntar Ullared =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback