MysSöndag

Datum: 2009-08-03 Tid: 13:58:28
Vi var uppe rätt sent i lördags kväll, så vi tog lite sovmorgon och sov till 10.00 idag igen. Vart har morgonrutinerna tagit vägen? Har de också tagit semester?
Började dagen med en härlig frukost sedan bytte vi om och drog till det nya gymet som vi skulle kolla in.
Gymet kändes jättebra och med min personliga och grymma instruktör (min älkling) så satte vi ihop ett nytt träningsschema till mig. Körde igenom passet en gång, kändes toppen....så nu är det bara att köra igång igen. Gillar också att de har simbassäng där, simning är ju så bra för hela kroppen, du tränar hela kroppen, alla muskler osv.

När vi kom hem så blev det lunch och en dusch och lite fix innan vi begav oss in till Gamla Stan för att fika. Här i Sthlm har vi kanonväder idag, solen skiner och det är varmt ute. Är sommaren tillbaka och här för att stanna?




Stannade och tog en fika på  Café Kladdkakan, trevligt namn tycker jag ;)
Vi beställde in foaccia med kyckling, fetaost och ruccola, som serverades med sallad, det var mycket gott.



Min älskade baby

 

Sedan gick vi vidare och köpte med oss en varsin glass och gick ner till kajen och tittade på folk och båtar.
Den här stora båten var på väg ifrån Sthlm....den skulle jag villa åka med på. T.e.x i Karibien, vore så nice!



När vi kom hem så åkte vi till Heron City och köpte med oss lite olika thairätter hem till kvällen....
Kvällen tillbringade vi i sängen, Magnus spelade tv-spel medans jag låg och läste.
Jag somnade vid 01.00 och Magnus höll sig vaken till 04.00, han måste vända på dygnen nu när han har tre nattpass framför sig på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback