Besök från Norrland

Datum: 2009-08-01 Tid: 21:49:22
Sov till kl 09.00 idag och vaknade upp med världen ryggont, trodde att jag gått och fått ryggskott. Kunde knappt ta mig upp ur sängen. Varför kan jag aldrig göra något 100%, det ska alltid gå i 180%, tog ut mig för hårt igår på morgonpromenaden. Kanske ska man börja lite lätt och lugnt när man har haft träningsvila...men inte jag inte, Magnus blir tokig på mig. Men sån e jag.....=)
Åkte till Lidl och köpte det bästa bästa...Kesella! Nu kan vi göra oss goda och proteinrika smoothies!




Den bästa kesellan/kvargen finns på Lidl....Mums! Det blev en del ;)
Men det är åtgång på den här varan hemma ;)



När Magnus hade åkte till jobbet så var jag tvungen att krypa ner i sängen och vila i 1.5 tim, kände mig väldigt hängig, trött och seg, som om jag hade fått feber. Men när jag vaknade var jag som ny igen, hoppade in i duschen och snygga till mig lite. Åkte sedan in till stationen till kl 16.30 då Helena anlände med tåget från Bollnäs.

Låste in hennes väskor och så tog vi en tur inne i stan, Helena hittade ett linne på H&M och jag lyckades bara komma hem med ett nytt hårband + ett par svarta örhängen till mig själv. =(
Men jag lyckades hitta och köpa en mycket fin och snygg present till my love som har fyllt år under semestern, köpte honom en Calvin Klein ring inne på "smycka".

Så nu har han två, i julas fick han ju denna, även den är från Calvin Klein =)



Stoppade den under kudden så den hittade han när han skulle sova och blev glatt överraskad =)
Han blev supernöjd, den satt som gjutet...stl var perfekt! satt mycket snyggt på....snygg ring på snygg kille!

Sedan blev det middag på Jensen Boefhouse nere på Vasagatan, vi åt en trerättersmiddag som bestog utav: vitlöksbröd, en cesarsallad och jordgubbar med mjukglass och chokladsås.
Vi hade en mycket trevlig och mysig dag tillsammans jag och Helena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback