Är det något jag är riktigt grym på så är det shopping.....

Datum: 2009-04-23 Tid: 19:08:45


Jag säger bara ojojoj vad jag är bra på att shoppa, in i första butiken, provade en hel del plagg och kom ut med en påse med tre klänningar (en grå, en lila, en aprikos). Vidare till nästa butik, åh så mycket fint, in i provrummet igen och ut kom jag med en stor "jättekasse" fylld med en massa gosaker =) och så hann jag med en tredje butik också, och där kom jag ut med två plagg + ett skärp.
Snacka om lyckad shoppingtur....



Sen dök det ju tyvärr upp något som fick mig att avbryta min härliga shoppingrunda. Det var nämligen så att min mamma och pappa kommit hem från Tyskland och behövde ha sin bilnyckel för att kunna åka upp till Bollnäs igen. Och den hade jag givitvis fått med mig i morse.....F*n, f*n jag som hade så trevligt.
Gled omkring ensam på stan, med i.poden och hög musik i öronen, stora solglasögon och njöt av vårsolen och mina shoppingkassar....så tog det bara sluts så där.
Ibland är det riktigt skönt att gå på stan själv, speciellt när man ska handla mycket och vet på ett ungefär vad man ska ha. Slippa anpassa sig efter någon anna, ha någon annan hängande efter sig osv, det blir så mycket effektivare när man går själv.
Fanns inget att göra, satte mig på tåget hem till Västertorp för att göra mina päron nöjda och glada.



Orkade inte åka in till stan igen, utan bestämde mig för att stanna hemma tills det var dags att åka in och träna.
Ett spinningpass på 1 timme, åh så skönt det var....



Köpte med mig en tonfisksallad till middag med ägg och avokado efter träningen, mums!



Bilder från mig shoppingtur kommer....jag lovar ;)

Nu ska jag duscha och sedan sy lite löshår framför några avsnitt av Top Model.

Kramiz så länge.....



Kommentarer
Postat av: helena

snygg blogg =) hehe rich bitch ;) hehe är du nöjd??

2009-04-28 | 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback