Tisdag....en trist dag

Datum: 2009-04-14 Tid: 16:43:16

Det blev ju tyvärr inget jobb för mig i Helsingborg, så typsikt när man ställt in sig på att åka ner dit. Jobba och se våren där nere i söder, bo på hotell mm och så blir det inte av. Så vad gör man i stället??? Jo man tränar, tränar och tränar. Idag blev det gymet tidigt i morse och sedan en långpromenad på 1.5 tim på vägen hem stannade jag också till på Solarieöarna och stekte på min fejk St.tropez bränna.





Hemma igen så lagade jag lite lunch, diskade och plockade lite som vanligt.......

Åh vad livet är tråkigt ibland.........

Nu får jag se fram emot torsdag då Helena kommer på besök, sen får vi se om jag ev tar en tur ner till Tyskland nästa vecka och shoppar lite.
Och på fredag om ca 2 veckor så kommer min baby hem och då drar vi ner till Skövde, ska också bli roligt. Träffa alla hans vänner och hans mamma & pappa, det var alldeles för länge sen nu, senast var vid nyår.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Men baby... det är ju inte två veckor tills jag kommer ned. Det är ju fredag nästa vecka ;) Förstår att du haft en skit trisst dag älskling. Det kommer ju tyvärr sådana dagar ibland. Typ som min idag... riktigt skit! Men vi får som sagt blicka framåt. Ringer dig strax. puss puss

2009-04-14 | 21:37:24
Postat av: helena

skönt att få lite fejk bränna :D ja imorgon kommer jag ner de ska bli roligt =) va ju längesen nu.... sen är de inte så långt tills din bebjy kommer ;)

2009-04-15 | 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback