Söndagsparty med Filip & Fredrik

Datum: 2009-04-21 Tid: 17:30:00


I söndags var det premiär för Filip och Fredriks direktsända underhållningsprogram från Manhattan. Det blev en rätt tuff start på programmet och de lovar att nästa avsnitt kommer att bli bättre. I premiärprogrammet hade de bsök utav bla Jonas Gardell och Marilyn Manson.

Hådrockstjärnan Marilyn Manson var den amerikanska stjärngästen, och det var nära att han inte tänkte närvara i programmet. Filip och Fredrik var beredda på att köra utan honom. Marilyn skulle egentligen vara på plats 3 timmar innan söndning för att känna av vibbarna, men 20 min innnan det var dags så dök han upp. När den amerikanska hårdrocksstjärnan väl anlände till studion var han inte direkt social.

-
Jag presenterade mig för honom och skulle skaka hand när han kom gående mot mig med ett glas i handen, "Go fuck yourself" var det enda han sa, berättar Filip Hammar.
Vad är det i glaset? frågar Filip.
- Det är absint, säger Marilyn.
Din manager sa att du skulle vara vaken och festa hela tiden du är i New York, säger Fredrik. - Jag dricker sprit konstant för att inga bakterier ska kunna leva i min kropp, svarar Manson.



Inte nog med att Manson var uppenbart påverkad mitt under sändningen- innan hårdrocksstjärnan kommit in i studion, får Filip och Fredrik besked i sina hörsnäckor att musikern har sex i sin loge. Det berättade Fredrik och Filip om för tittarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback