Nicollette lämnar Desperate Housewives.....

Datum: 2009-04-15 Tid: 13:50:28
Nicollette Sheridan Pictures: Nicollette Sheridan calls off engagement to Michael Bolton

Nicollette Sheridan kommer att lämna serien "Desperate Housewives". Serien blev självgod och kändes frustrerad säger hon i en intervju med Tv Guide. Har velat hoppa av sedan en tid tillbaka men pga kontrakt har det inte gått att genomföra. Hon påstår också att skaparen Marc Cherry har ignorerat henne och hennes vilja om att sluta i serien. Cherry själv påstår att "Eidi" Nicollette hade gjort sitt i serien och att det inte längre fanns något behov utav henne.

Jag kommer i allafall att sakna Eidi.......
Tur att min favvo Gabrielle (Eva Longoria) fortfarande är kvar, hon är bäst!
Jag har ju också sett serien lite längre än vad svensk tv visar just nu, så jag vet ju en liten hemlis, vad som kommer att hända med Eidi =)
Nu blev ni nyfikna va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback