Jag fyller 26 år idag.....Ångest!

Datum: 2009-04-20 Tid: 00:25:54
Hade verkligen behövt sova länge idag efter gårdagens migrän. Men eftersom jag fyller år så får man väl vara beredd på att telefonen kommer gå varmt hela dagen. Och vem ringer först och tidigast? Jo mormor så klart....alltid! Hennes första fråga: sover du??? Ja det är ju söndag, och jag var dålig igår......Men med tanke på att hon kliver upp fem varje morgon så kanske det inte är så lätt att förstå att vi "ungdomar" tycker om att sova.

Jaha då var man inte 25 längre då, utan ett steg närmare 30...shit vad jobbigt det känns, jag som har sådan tok åldersnojja. Jag känner mig verkligen inte så gammal, 26 år.....ojojojoj!!!

Helena ska åka hem idag, upp till lilla Bollnäs igen. Lämna the big city, där hon trivs så bra. Hem till sin man Kris.
Men först blev det lunch på Pizza Hut, idag ska jag ha en riktigt fuskis dag, äta allt vad jag känner för, det är ju bara min födelsedag en gång per år, så det är jag värd.
Jag åt en pizza Supreme och Helena åt en Forrest.....mmmm det var gott, men shit vad jag kommer få ont i min mage efter detta.


 





På väg tillbaka till bilen så stannade vi på ett H&M så att Helena fick göra sina sista inköp. Och som alltid när hon är här så kommer hon hem med ännu en ny väska.
Så nu tycker hon att jag ska öppna en väskaffär som hon kan jobba i och så att hon kan få köpa hur många väskor hon vill till rabatterade priser.
Helenas buss går 17 men eftersom mina päron är på väg ner från Bollnäs och inte har några nycklar hem till mig så fick jag dumpa av henne lite tidigare på centralen för att åka hem och möta upp dem.
De hade lille Snutt med sig hem =)

Mor och far firade mig genom att bjuda mig på middag på Restaurang "Jimmys steakhouse".
Åh så gott det var och vilken underbar service, dit kommer jag verkligen att gå igen.
Jag åt kycklingfilé med klyftpotatis, chilibea o någon annan sås...Mums!
Mamma tog lika som mig och pappa käkade något grillspett med oxfilé och grejjer.

 
Entre


 

Familjen Sundberg/Larsson......

Fick mycket vackra rosor utav mamma och pappa...tack, tack!



Och någon som hade ringt och fixat en massa rosor var min älskade pojkvän Magnus som tyvärr inte kunde närvara idag på min födelsedag.
Men jag blev så glad över de vackra rosorna baby, tack så mycket!
Rosa och vita rosar....åh så vackra!



Nu är klockan mycket, dags att sova, upp tidigt imorgon bitti och gå morgonpromenad med mamma...
Godnatt!!!







Kommentarer
Postat av: helena

ja de va synd att inte din magnus kunna vara med på din födelsedag, men ni får ta igen de i helgen och i 2 veckor framöver =D



ja visst är de hemst att man har gått över gränsen 25!! hualigen jag tycker inte heller om de, men va ska man göra då bara hänga med =) de är tur att vi ser ung och fresch ut än =D



jaaa väskor är bra :D :D men nu får jag inte handla mer väskor säger kris, kolla på en idag men han sa nej ;) ska handla när jag får lön =D hihi



va skönt att du slapp migrän så du kunna ha en bra dag och en mysig kväll!!



kramen

2009-04-21 | 22:26:39
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback