städat och julpyntat

Datum: 2008-12-01 Tid: 00:12:06
Jag blir som ett barn när det kommer snö och börjar närma sig julafton, jag älskar att pynta, fixa, pyssla och allt som har med julen att göra. Imorse tände vi första adventljuset =) Så mysigt när man sitter och äter frukost och få känna lite julstämning.



Pratade med mamma och pappa för en stund sedan, de satt och drack glögg och åt nybakade/hemgjorda lussekatter....Mmm mums, det hade varit gott...Men from imorgon så är det slut med socker för min del, då börjar kampen mot Beach 2009, minus ca 10kg. Så det var ju synd att jag inte fick vara med idag, en sista dag och frossa i lussekatter =(

Har städat och fixat hela kvällen här hemma, synd att min Magnus inte är här och kan dela det med mig, det blev ju så snyggt med allt det nya, den nya julstjärnan i köket, nya ljuslyktor, mm....

Efter allt stök och slit så kröp jag ner i sängen och tittade på några avsnitt av Desperate housewives, One tree hill och Gossip girl, åh vad jag älskar de serierna, man får aldrig nog av dem, gillar även Prison break och Lipstick jungle.

     "One tree hill"

    "Gossip girl"

     "Desperate housewives"

       "Prison break"

   "Lipstick jungle"

Nu har jag pratade och nattat my baby så då är det väl dags för mig att krypa till sängs också, fast än jag egentligen skulle villa ligga vaken och läsa lite, men jag har ju en del att göra imorgon, upp i skaplig tid för att promenera, så det är väl bara att släcka lampan och sluta ögonen så kanske jag också kan sova, även fast det alltid brukar vara svårt efter att ha sovit tillsammans med Magnus, känner mig ensam, har svårt att koppla av, alltid första natten efter att han har åkt, men det finns ju hjälpmedel, en sömnis....men bara i nödfall.....
Natti, natti........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback