"Snille snackar"

Datum: 2008-11-30 Tid: 16:41:05

Så heter det nya tv-programmet som jag ska jobba med, som sedan kommer att visas på tv4 i vår. Mer än så, tror jag inte att jag får säga, lite hemligt är det.

Idag är det precis två veckor sedan jag opererade mina bröst, så idag är det dags att komma på återbesök hos sjuksyter Aina på Kungsgatan, ta bort två stugn, kolla att allt ser bra ut och känns bra. Hade tid där kl 11.30, och det gick då så bra så, allt såg så bra ut, hon berömde Stefan Modin (min läkare) för att ha gjort så fina bröst =) Han är ju så skicklig och bra sa hon, så det kändes tryggt. Mina bröst känns ju bättre och bättre för var dag som går, har till och med börja att kunna ligga lite på sidan, inte helt bekvämt men det går ju. Ska fortsätta att han "den vackra" sporttoppen på mig varje dag, längtar tills jag får använda en bh igen, så myckte snyggare. Ska dir igen om två veckor till, får vi se vad hon säger då. Fick någon ny kräm som jag skulle använda 1ggr per dag, som skulle stimulera och få igång cirkulationen bättre osv.

Och kl 14.30 var det dags att bege sig till jobbet, åkte t-bana till Karlaplan och gick till filmhuset där ifrån i snöslasket. Började att jobba kl 15.30, men jag kom dit lite tidigare för att kolla av läget, plocka upp alla saker osv.
Jag skulle sminka 4 st kända killar och en kvinna, den kvinnan har jag precis jobbat med i en filminspelning i två veckor i streck, så det kändes skönt med en känt ansikte och en person som man känner sig bekväm med, vet vad hon vill ha för typ av smink och hår osv. Så det var både trevligt coh roligt. Jobbade tillsammans med en fd arbetskollega Gio, vi har gjort en hel del tillsammans, assade henne mycket när jag var ny i branchen, sen har det blivit en del tv-jobb tillsammans, bla Floorfiller och Förkväll.

     

Jag var klar klockan 20.00 och då kom Magnus, min gulliga pojkvän och hämtade mig där, så begav vi oss i ovädret upp mot Bollnäs. Usch vilket jobbigt väder att åka i, dimma, halt/isigt, en massa snö, mörkt osv. Så det var tryggast att han fick köra =) Stannade på Donken och käkade lite snabbt innan vi åkte vidare, vi hade ju 27 mil att åka.
Var framme i Bollnäs strax innan klockan tolv, och då var det i stort sätt att bara packa in alla grejerna och krypa till sängs.

Magnus väcktes i morse utav att Sas ringde, de hade hittat hans bagage =) hihi....I Luleå, det kom dit med inte Magnus, helt otroligt....Sas kan man verkligen lita på. NOt! Men de gjorde som de hade lovat, så när jag var på väg till jobbet som kom det en taxi med hans bagage hem till oss i Västertorp, det var bäst för dem. Så slapp han låna mina kläder....hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback