Söndag...Dags att åka hem till Sthlm igen

Datum: 2008-12-10 Tid: 17:55:55
Gäsp!!! Klockan 10.00 blev jag väckt, vad hände med mina 8tim skönhetssömn =( Usch, fy vad trött jag är. Men jag ska väl inte klaga, finns ju folk som sovit mindre, tex Helena som fick 3tim.
Då var det andra advent idag...mys, mys....Tände andra ljuset medans vi käkade frukost. Vill egentligen inte åka hem idag, men ändå så vill jag det....lite konstigt. Är ju skönt att vara borta och bli ompysslad och få vara med sin familj, samtidigt som det e skönt att vara ensam hemma, göra vad man vill, göra sånt man måste göra osv. Ska ju upp till mor o far snart i allafall, till jul.

Helena jobbade delad tur idag, det innebär att hon är ledig ca 3tim mitt på dagen, så jag, hon o Fia möttes upp på stan och gick och käkade lunch på Krokanen. Helt dött var det ute, vad gör folk en söndag? Då ska man ju mysa och umgås, sitta på café och fika med nära och kära, inte bara sitta hemma. Det är det som är så tråkigt med Bollnäs, att det alltid är så tomt ute, ser aldrig några människor, helt dött.....=(

Klockan 17.00 kom min skjuts, skulle få åka med mamma o pappas polare Tony hem till Sthlm. Då kunde jag ta med mig Snuttan hem, slippa släpa henne på tåget osv.
Väl hemma i Västertorp tog jag det bara lugnt, surfade runt lite på nätet, tittade lite på tv, pratade i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback