Shopping i Sickla

Datum: 2008-12-14 Tid: 23:30:14

Fredag den 12/12...Då var det dags för mamma att åka hem till Bollnäs, till kylan och snön igen. Körde in henne till bussterminalen till kl 13.00 då hennes buss skulle gå. Sedan så fortsatte jag och Helena ut till Sickla, Sicklas köpkvarter, för att bränna en massa pengar på shopping och julklappar. Vi började våran runda på Gina Tricot. Där köpte jag ett par svarta blanka leggins med dragkedja nere på benet, 199:-, sedan blev det några rea fynd på bh´ar inne på Twilifit, de reade ut en massa trekants bh´ar utan bygel för 49:-/st och märkes bh´ar för 99:-/st. Och eftersom mina bröst har vuxit en del (hihi) sen operationen, så behövde jag rensa min garderob på bh´ar här om dagen, skickade med mamma ca 20 st som nu var för små. Så då var det dags att inhandla lite nytt och snyggt. =) Det var allt det blev för min del idag =( Sickla köpkvarter är inte att rekommendera, inte så roliga butiker och småtråkigt centrum. Dit åker jag inte igen......
Till lunch blev det ceasarsallad som vanligt =) Mmmm mums så gott....


Innan vi begav oss hemåt så gick vi in på Ica kvantum och handlade till kvällen. Bestämde oss för att laga lövbiff med pommes, beasås och bönsallad. Och själklart var det jag som var kock! Alltid! ;) Till det d rack jag en cider och Helena fick sin favvoöl Heiniken.....


       

Efter maten så kände Helena att hon behövde träna lite, så det blev några övningar med pilatesbollen =) Kolla vad hon kan =)

   

Kollade på tv´n resten av kvällen och snackade en massa skit som vanligt. När det var dags att sova, kl 01.00 så sjöng jag några nattvisor för Helena, som var mycket uppskattande, hon somnade så sött......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback