Nytt halsband på ingång......

Datum: 2008-12-20 Tid: 21:13:22
Såg att det var en fd arbetskollega till mig som designat Alice och Laila Bagges halsband som de båda bar på Idol finalen. Det är nämligen jag som har sminkat Åsa och de andra till hennes kampanj för hennes smyckeskollektion.
Så jag kontaktade henne idag för att att beställa ett likadant halsband =) Tycker att det är så läckert, rockigt och coolt. Får se om jag kan få det till bra pris =) Vore snyggt till nyårs blåsan, men hinner tyvärr inte att få det tills dess.



Här är några utav de bilderna från reklamkampanjen jag var med och sminkade till......Finns även att se på Asitas.com =)


     


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det där halsbandet var grymt! Men en vanlig svensson har väl inte råd med nå dyligt. ;) God jul!! Kram

2008-12-20 | 21:51:20
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: therese

ja det är ju asgrymt det halsbandet, sa det till micke när vi såg idol. Passar nog dock inte min plånbok

2008-12-21 | 08:33:00
Postat av: Linda Sundberg

Hihi...vi får väl se vad det kostar =) Hoppas att det inte är allt för dyrt...e så sugen på det.Asgrymt ;)

2008-12-21 | 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback