Linda & Mamma dag, med shopping och make over

Datum: 2008-12-11 Tid: 20:12:06

Idag var det shopping som stod på schemat, så vi åkte till Skärholmen Centrum för att shoppa loss. Inga julklappar, utan till oss själva =) Trots alla affärer som finns där, så hittade vi nästan ingenting, mamma kom hem med 2 kassar och jag med en kasse och det hör ju inte till vanligheten.
Hittade en jacka som jag är bra sugen på, det är ju lite jag tycker jag =) Pinkl Lady....
Så vad tycker ni? Rosa med mörkblåa ärmar.








Efter några timmars shopping så började våra magar att kurra så då fick det bli lite libanesisk mat till middag.

 
Kycklingfilé med klyftpotatis, hummus, tzatziki o aioli...Mycket gott!

Åkte hem igen runt klockan 17.00, då hade vi varit där i ca 4tim =( Och shoppat så lite...=(

Då var det dags för mamma att få en make over =) Hihi....Gjorde slingor och klippte hennes lugg =)

   Hihi...Fin mamma är i sin hettamössa =)

Min lille katt Snuttan ville också känna på julstämningen lite 

Då var det dags för finfrämmande igen då =) Helena kommer nämligen ner ikväll =) Ska gå ner och möte henne i centrum snart. Hoppas att hon inte har tappat bort sig själv på centralen bara, annars så kan hon vara rätt bra på det, den lilla förvirrade figuren. Speciellt nu när det är ombyggnadtioner på gång.


Kommentarer
Postat av: Annette

Vill ju se före och efterbilder på Mia, det hör ju till en makeover :)

2008-12-12 | 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback