Klänning till Nyår!

Datum: 2008-12-15 Tid: 14:03:06
Jag blir tokig...vet inte vad jag ska ha på mig på nyår. Har hittat en massa fint på nätet, men det är ju så dyrt att beställa när det kommer ifrån Usa, plus att man inte vet om man hinner få de innan nyår.
Tänkte i allafall lägga ut några bilder på olika alternativ, som jag fundera på =) Dessa klänningar kommer ifrån Elise Ryan i Sturegallerian. Jag gillar den svarta och den lila längst ut till höger...Tänkte åka dit och kolla lite imorgon, se vad som finns kvar..om jag kan göra ett köp, vore skönt att ha nyårs blåsan klar, slipper man oroa sig och fundera mer på det. Man vill ju vara snygg på nyår =)


Kommentarer
Postat av: tezzi

halloj!



tycker att den svarta var riktigt snygg fast alla klänningarna var snygga. själv har jag inte en aning om vad jag ska ha på mig:)

ha det bäst

2008-12-16 | 12:07:00
Postat av: Anki

Gillade den högra lila. Men sen är jag mycket för lila å. ;) Har du lyckats komma in på min blogg då? Kram

2008-12-16 | 21:23:09
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback