Besök hos frissan

Datum: 2008-12-28 Tid: 17:07:20


Åh äntligen var det dags, dags att få den fula utväxten fixad inför jul/nyår. Som jag har längtat, har hållt mig borta från frissan i 2 mån för att hålla mig tills jag kom upp till min favorit salong "Salong Donna" I Bollnäs och bli fixad utav en utav mina frisörer, denna gång var det Sussi som skulle göra mig snygg =)
Började med att lägga blekning i botten, sedan på med en silver/vit/grålila toning och så avslutade hon med att klippa till luggen lite som jag inte vet alls vad jag ska göra med, funderar på att bara låta den vara så att jag kan ha den som en snelugg...måste växa ut lite till, samtidigt som jag älskar min raka lugg...Hmmm...vilka problem man har =)
Som vanligt kände jag mig jättenöjd när jag gick där ifrån, välstylad och snygg...Tänk om jag vore jätterik, då skulle jag anlita Sussi varje gång jag skulle gå ut el göra något speciellt...Hon vet verkligen vad jag gillar och trivs i =)



Kanske inte världens snyggaste bild, men ett lite smakprov på sneluggen och färgen =)

När jag var klar hos frissan, efter så där 3 timmar =) så kom Magnus ner på stan, vi gick och käkade lunch på ett Kina ställe här i Bollnäs, och dit kommer jag tyvärr inte att gå till igen, usch och fyvad skabigt, smaklös och lite mat, orent och ful inredning, osv....Men nu har vi provat det, synd att det finns få bra restauranger i Bollnäs, ingen thai/kina restaurang med bra mat. Mest en massa pizzerior och halvtaskiga cafeér med halvfabrikat =(

Magnus & jag gjorde några fynd på butik xtravaganza som skulle stängas, de hade 50% på allt =) synd att det var så utplockat, men lite blev det. Sen så köpte Magnus några sista julklappar och en mycket fin och stor julblomma till min mamma som även fyller år efter jul.
Hemma igen var de i full gång med att förbereda lite utav det som ska finnas på julbordet imorgon =) Åh vad jag längtar, det ska bli så gott med lite julmat, jag har ju inte hunnit iväg på något julbord i år.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback