Återbesök hos tuttdoktorn

Datum: 2008-12-10 Tid: 18:35:09
Då var det dags igen, ett nytt återbesök efter operationen. Nu har det redan gått 1 mån sedan jag låg på operationsbordet. Shit vad tiden går fort ibland. För 2 veckor sedan tog hon bort stygnen, och nu var det dags att kolla så att det hade läkt och att allt såg bra ut. Och det gjorde det, så det var ju skönt.

 Detta har man stoppat in i sin kropp....400gram i varje =)

Nu börjar det kännas riktigt bra, har börjat kunna sova på sidan igen, så skönt, istället för att bara ligga på rygg hela nätterna. Ser förändring nästan varje dag jag ser mig i spegeln =) Det blir bara snyggare och snyggare.....
Prövade alla mina gamla bh´ar idag, de var bara att slänga...Kul att få ut och handla lite nytt och snyggt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback